CTB en DTP@Work tekenen raamovereenkomst nearshoring

Ede, 15 januari 2010 (persbericht)

DTP@Work heeft op vrijdag 15 januari 2010 met CTB ICT Bouw te Ede een raamovereenkomst ondertekend waarmee DTP@Work via nearshoring de realisatie van de software ontwikkeling op het gebied van Sharepoint voor CTB gaat verrichten.

CTB levert Navision ERP en CRM systemen waarbij standaard add-ons ontwikkeld worden voor haar klanten. Met het CTB BouwPortaal levert CTB aanvullende functionaliteit, onder meer op het gebied van Documentbeheer, d.m.v. een MS Sharepoint Portal. CTB heeft daarbij de strategische keuze gemaakt om de bouw activiteiten niet in eigen huis te doen, maar uit te besteden (via Nearshoring) bij DTP@Work.

Evert Feijen, algemeen directeur van CTB ICT Bouw: "Als leverancier van Navision software voor de bouw branche willen wij professioneel kunnen inspelen op de vragen van onze klanten, passend binnen onze standaard add-ons. Ook op het Sharepoint platform is standaardisatie van groot belang. Samen met onze klanten maken we de specificaties (ontwerpen) voor deze standaards. Voor de bouw van de software zochten naar een partij die ons snel en flexibel kan helpen met een gedegen kwaliteit. DTP@Work helpt ons daarbij op een voortreffelijke -en prijstechnisch zeer attractieve- manier. De samenwerking met DTP@Workt verloopt prima. De mensen in Oost-Europa zijn Microsoft gecertificeerd, spreken uitstekend Engels en werken resultaatgericht. De kwaliteit van de geleverde software is dan ook van hoog niveau en voldoet absoluut aan onze hoge standaard.

Aanvullend voordeel vinden wij dat ook de medewerkers van DTP@Work zeer constructief met ons samenwerken. Daar waar nodig wordt ook 'nee' verkocht, b.v. als zaken niet te realiseren zijn of niet passen binnen de technische architectuur van Sharepoint. Kortom: een uitstekend alternatief voor kennis en resultaat in een schaars vakgebied".