Persbericht

1-8-2010: DTP@Work gaat Rabobank Nederland ondersteunen op het gebied van releasemanagement en outsourcing

Utrecht, 1 augustus 2010 (persbericht)

Middels de inzet van een medewerker van DTP@Work gaat DTP@Work kennis en kunde leveren aan Rabobank Nederland op het gebied van releasemanagement en outsourcing.

DTP@Work heeft een medewerker bij Rabobank Nederland Group ICT geplaatst voor het leveren van kennis en kunde op het gebied van release management.

Deze medewerker zal binnen de Rabobank organisatie gaan optreden als release manager voor de silo ORCA, waarbinnen een 20-tal systemen uit het domein Betalen en Sparen gepositioneerd zijn. Naast het daadwerkelijk uitvoeren van release management zal ook het proces rondom release management verder geoptimaliseerd worden.

Daarnaast zal DTP@Work de uitvoering van de transitie van enkele systemen van de Rabobank naar een externe partij ter hand nemen. Daarbij kan DTP@Work stoelen op jarenlange ervaring in het opzetten, uitvoeren en optimaliseren van out- en nearsourcing.